Log in met je lidnummer en wachtwoord. Ga nadien naar je dashboard. Dit doe je door op je naam te klikken boven rechts en nadien op "Mijn dashboard".
Op GSM toont je dashboard standaard enkel de terreinreservatie. Ga naar "Toon" en verander "Terreinreservatie" naar "Clubabonnementen".
Scroll naar beneden tot je de categorie "Clubabonnementen tegenkomt.
Eens je op "Clubabonnementen" hebt geklikt zal je een overzicht zien van al je clubabonnementen. Ga naar je abonnement van de Leeuwse Padel Club en klik op het "i" icoontje om door te klikken naar meer informatie.
Nu zal je een gedetailleerde overzicht zien van je clubabonnement. Klik op de knop "downloaden" naast "Attest mutualiteit" om je attest te verkrijgen.
Stuur je attest ofwel per post naar je mutualiteit of digitaal per email indien je mutualiteit dit toelaat. Klik hieronder op het logo van je mutualiteit om te zien hoe de terugbetalingsprocedure eruitziet.
Stuur je attest ofwel per post naar je mutualiteit of digitaal per email indien je mutualiteit dit toelaat. Klik hiernaast op het logo van je mutualiteit om te zien hoe de terugbetalingsprocedure eruitziet.
Indien je de abonnementsprijs hebt betaald en je mutualiteit kan een hoger bedrag terugbetalen, laat het ons weten via ons contactformulier. Wij kunnen je een nieuw attest geven met het maximumbedrag van je mutualiteit. Het extra zal toegevoegd worden als speelcredits op je Playtomic account.
Ga eerst na of je mutualiteit tegemoetkomingen aanbied voor sportactiviteiten. Indien dit het geval is, laat het ons weten via het contactformulier.